تبلیغات
pourhamed - مناسب‌ترین زمان و بهترین راه ارائه‌ی پیشنهاد فروش

امروز:

مناسب‌ترین زمان و بهترین راه ارائه‌ی پیشنهاد فروش

اگر می‌خواهید فروشی صورت بگیرد، باید به‌موقع توصیه بدهید. قطعا می‌گویید این را خودم می‌دانم، بهترین زمان پیشنهاد دادن چه وقت است؟ من از کجا بدانم؟ هیچ‌کس به‌جز خود شما نمی‌تواند تشخیص بدهد. فقط می‌توانم بگویم وقت مناسب، زمان ی است که نشانه‌های تمایل را در خریدار ببینید و حس درونی خود شما مؤید آمادگی شرایط باشد.


خرید فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

تشخیص این‌که توصیه را چگونه عنوان کنیم، آسان‌تر از تعیین زمان بیان کردن آن است، می بایست با آمادگی کامل در مورد آن اقدام کنیم.

نکته مهم: پرسش ‌هایی که هرگز نمی بایست در زمان توصیه فروش طرح کرد از این قرارند:« چه‌کار کنم تا این معلت ه انجام شود؟» یا « شما برای انجام دادن این معلت ه چه انتظاری از من دارید؟» به‌نظر گاهی این سوال ها توهین‌آمیز هستند و از طرفی فروشنده‌های حرفه‌ای با هدف‌ها و وظیفه‌های خود آشنا هستند .

برخی از فروشنده‌ها توصیه شان را طوری بیان می‌کنند که گویی ارزش چندانی برای جواب مشتری قائل نیستند. این عده با شنیدن «نه» دست از تلاش بر می‌دارند ولی فروشنده‌های حرفه‌ای همواره «نه» را «هنوز نه» تلقی می‌کنند.
۱. بپرسید: اسدلهره و ترس د که از معلت ه با ما ضرر بکنید ؟

وقتی از مشتری چنین سوال ی شود، چنانچه نگران چیزی باشد آن را ظهور خواهد داد و از آن‌جا که ً مورد خاصی وجود ندارد سکوت می‌کند، می‌توانید آنی بگویید: … «خب پس اکنون که چیزی را از دست نمی‌دهید، امضاء بفرمایید.»
۲. بپرسید: آیا مایلید از خدمات دیگر کمپانی ما استفاده بکنید ؟

اگر شما فروشنده‌ی شرکـت ی هستید که محصولات متعددی دارد، در ابتدا کار فقط با یک نوع محصول موقعیت را تثبیت بکنید در حاشیه راه را برای معلت ه‌های دیگر هموار بکنید .
۳. به مشتری نشان دهید که مایلید در مراحل بعدی کار مشارکت بکنید .

به‌طور مثال بپرسید: آیا می‌خواهید ترتیبی بدهید که من هم زمان تحویل جنس داشته باشیم؟ یا می‌خواهید چند نفر از کارمندان روش ببینند؟ یا به‌نظر شما جلسه‌های آموزش ی را کی برگزار کنیم؟
۴. بپرسید آیا مانعی سر راه معلت ه با کمپانی شما می‌بیند؟

بگویید: اگر موردی به نظرتان می رسد، بفرمایید تا رفع کنیم.
۵. چنانچه به مانع یا مشکلی اشاره کرد، بپرسید: فقط به‌خاطر همین یک مورد است که رضایت نمی‌دهید؟

پس چنانچه این مساله بر طرف شود کار تمام است؟
۶. خلاقیت به خرج دهید.

در مدت زمانی که منتظر دریافت جواب مشتری هستید، با شوخی جذاب اعلام وجود بکنید . به طور مثال، جهت ش پیامک بزنید و بزنید بنویسید« با جواب مثبت خواب را به چشـم ان من بازگردان» یا «با بله‌ی شما شب تار فروشنده‌ی بینوا سحر می‌شود.»
نمک بپاشید و پول پارو بکنید !
۷. شرایطی فراهم بکنید که «نه» گفتن به پیشنهاد تان سخت باشد.

به طور مثال،بگویید: «چطور است روز جمعه ناهار در خدمتتان باشیم تا در این فرصت خواسته‌هایتان را برای م شرح دهید. همان جا به شما خواهم گفت که بر آوردن آنها در توان ما هست یا نه. این پیشنهاد را می پسندید؟» یا « چطور است که برای آزمایش ، یک نمونه از محصول ما را ببرید. چنانچه به کارایی آن صحت گفته بنده ایمان نیاوردید لازم نیست نرخ ‌اش را بپردازید، پیشنهاد منصفانه است؟»

اگر هیچ از موارد های بالا کار ساز نبود:
۷.۵. با شوخی کار را تمام بکنید .

بگویید: می‌دانید چگونه هر دوی ما خلاص می شویم؟ با بله گفتن شما!
نکته مهم

توصیه تان را وقتی عنوان بکنید که مشتری از نظر روحی در شرایط مساعدی باشد. یکی از بدترین مکان‌های ارائه توصیه ، دفتر مشتری است بهترین جا سر میز صبحانه، ناهار، و یا شامی است که شما میزبانید. دفتر خودتان و نمایشگاه‌های تجاری در الویت‌های بعدی قرار دارند.
جواب نهایی

رمز موفق یت در این است که با حالتی دوست ها ه محترمانه پیشنهاد تان را عنوان بکنید . دقت بکنید مشتری حس نکند تحت فشار قرار گرفته و لحنتان آمرانه نباشد. جهت کسب مهارت چاره‌ای جز آزمایش زیاد ندارید.


نوشته شده در : پنجشنبه 22 بهمن 1394  توسط : میهن بلاگ 99.    نظرات() .

Can you get an operation to make you taller?
شنبه 14 مرداد 1396 05:45 ب.ظ
Excellent, what a blog it is! This website presents valuable information to us, keep it
up.
How long does Achilles tendonitis last for?
جمعه 13 مرداد 1396 08:54 ب.ظ
Hello! I simply want to offer you a big thumbs up for the excellent information you've got right here on this post.
I am returning to your site for more soon.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر